Метою дисципліни є ознайомлення з основними методами розрахунку електроприводу, вибору та обґрунтуванню використання в тій чи іншій системі різноманітних електричних машин, вибір потужності та типу електричної машини, розрахунок режиму її роботи, побудова характеристик пуску та гальмування і т.п.

Завданнями вивчення дисципліни “Основи теорії автоматизованого електроприводу” є:

–       вивчення структури і елементів автоматизованого електроприводу;

–       вивчення функціональних елементів автоматизованого електроприводу;

–       навчити здобувачів ВО виконувати розрахунок автоматизованого електроприводу;

навчити здобувачів ВО вибирати пристрої автоматики для управління електроприводом.

Вибіркова дисципліна, що вивчається здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня на 3 курсі 6 семестру 

Мета — ознайомити майбутніх спеціалістів з основами теорії і практики розрахунку нестаціонарних режимів СЕП, які істотно впливають на вибір елементів електричних установок, їх параметрів, структури, пропускної спроможності електричних мереж, засобів управління, регулювання, захисту і протиаварійної автоматики, що дає можливість вибирати найбільш прийнятні схемні рішення елементів СЕП, а також досягати вищих значень показників їх надійності та економічності не тільки в нормальних, а й у перехідних режимах; сформувати необхідний фундаментальний обсяг знань, який дозволяє успішно опанувати основи теорії і практики релейного захисту електроустановок, дає можливість та вміння забезпечити надійний захист обслуговуючого персоналу від враження електричним струмом.

 

Завдання сформувати у студентів наступні знання та вміння:

― знання термінології в області нестаціонарних режимів СЕП;

― знання теорії і загальних законів, які розкривають фізичну суть електромагнітних перехідних процесів в СЕП;

― знання методів моделювання і дослідження перехідних процесів в системах електропостачання;

― знання методів розрахунку коротких замикань в електроустановках змінного струму;

вміння розробляти і доводити до алгоритмічної формалізації математичних моделей і розрахунків аварійних режимів СЕП;

— вміння використовувати практичні методи розрахунку трифазних коротких замикань в мережах вище 1000 В та в мережах напругою нижче 1000 В;

— вміння використовувати практичні методи розрахунку аварійних режимів при порушенні симетрії трифазного кола;

— вміня грамотно використовувати знання по дисципліні для перевірки стійкості СЕП при електромагнітних перехідних процесах — самостійної роботи над учбовою, науковою і довідковою літературою в області розрахунку аварійних режимів.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

 

знати:

― термінологію в області нестаціонарних режимів СЕП;

― теорію і загальні закони, які розкривають фізичну суть електромагнітних перехідних процесів в СЕП;

методи моделювання і дослідження перехідних процесів в системах електропостачання;

методи розрахунку коротких замикань в електроустановках змінного струму.

 


вміти:

розробляти і доводити до алгоритмічної формалізації математичні моделі і розраховувати аварійні режими СЕП;

використовувати практичні методи розрахунку трифазних коротких замикань в мережах вище 1000 В та в мережах напругою нижче 1000 В;

використовувати практичні методи розрахунку аварійних режимів при порушенні симетрії трифазного кола;

— грамотно використовувати знання по дисципліні для перевірки стійкості СЕП при електромагнітних перехідних процесах — самостійної роботи над учбовою, науковою і довідковою літературою в області розрахунку аварійних режимів.