Метою
дисципліни є ознайомлення з основними методами розрахунку електроприводу, вибору
та обґрунтуванню використання в тій чи іншій системі різноманітних електричних
машин, вибір потужності та типу електричної машини, розрахунок режиму її
роботи, побудова характеристик пуску та гальмування і т.п.
Завданнями вивчення дисципліни “Основи теорії автоматизованого електроприводу” є: –
вивчення структури і елементів автоматизованого електроприводу; –
вивчення функціональних елементів автоматизованого електроприводу; –
навчити здобувачів ВО виконувати розрахунок автоматизованого електроприводу;
- Викладач: Сергій Юрійович Протасов
Вибіркова дисципліна, що вивчається здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня на 3 курсі 6 семестру
- Викладач: Ганна Олексіївна Кисельова
- Викладач: Сергій Юрійович Протасов
Мета — ознайомити майбутніх спеціалістів з основами теорії і практики розрахунку нестаціонарних режимів СЕП, які істотно впливають на вибір елементів електричних установок, їх параметрів, структури, пропускної спроможності електричних мереж, засобів управління, регулювання, захисту і протиаварійної автоматики, що дає можливість вибирати найбільш прийнятні схемні рішення елементів СЕП, а також досягати вищих значень показників їх надійності та економічності не тільки в нормальних, а й у перехідних режимах; сформувати необхідний фундаментальний обсяг знань, який дозволяє успішно опанувати основи теорії і практики релейного захисту електроустановок, дає можливість та вміння забезпечити надійний захист обслуговуючого персоналу від враження електричним струмом.
Завдання — сформувати у студентів наступні знання та вміння:
― знання термінології в області нестаціонарних режимів СЕП;
― знання теорії і загальних законів, які розкривають фізичну суть електромагнітних перехідних процесів в СЕП;
― знання методів моделювання і дослідження перехідних процесів в системах електропостачання;
― знання методів розрахунку коротких замикань в електроустановках змінного струму;
— вміння розробляти і доводити до алгоритмічної формалізації математичних моделей і розрахунків аварійних режимів СЕП;
— вміння використовувати практичні методи розрахунку трифазних коротких замикань в мережах вище 1000 В та в мережах напругою нижче 1000 В;
— вміння використовувати практичні методи розрахунку аварійних режимів при порушенні симетрії трифазного кола;
— вміня грамотно використовувати знання по дисципліні для перевірки стійкості СЕП при електромагнітних перехідних процесах — самостійної роботи над учбовою, науковою і довідковою літературою в області розрахунку аварійних режимів.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
― термінологію в області нестаціонарних режимів СЕП;
― теорію і загальні закони, які розкривають фізичну суть електромагнітних перехідних процесів в СЕП;
― методи моделювання і дослідження перехідних процесів в системах електропостачання;
― методи розрахунку коротких замикань в електроустановках змінного струму.
вміти:
— розробляти і доводити до алгоритмічної формалізації математичні моделі і розраховувати аварійні режими СЕП;
— використовувати практичні методи розрахунку трифазних коротких замикань в мережах вище 1000 В та в мережах напругою нижче 1000 В;
— використовувати практичні методи розрахунку аварійних режимів при порушенні симетрії трифазного кола;
— грамотно використовувати знання по дисципліні для перевірки стійкості СЕП при електромагнітних перехідних процесах — самостійної роботи над учбовою, науковою і довідковою літературою в області розрахунку аварійних режимів.
- Викладач: Ірина В‘ячеславівна Яценко